evelinappe.blogg.se

En blogg med utrymme. Skriver om saker som gör mig förbannad. Mest för att ventilera min egen hjärna så den inte kokar över, men också för att lära folk där ute någonting. För ni är ganska dumma ibland.

Reaktioner på min polisanmälan

Kategori: Allmänt, Saker som gör mig förbannad

 

Reaktioner på sociala medier efter min anmälan

Jag fick frågan varför jag inte bara ignorerade snubben och gick vidare med mitt liv. Försökte diskutera och förklara. Men jag märkte att det enda rätta var att skicka kukbilden till den som ställde frågan. Då var det som att polletten trillade ner. Kanske inte hela vägen ner, men en liten extra bit på vägen åtminstone.

Jag kan tänka mig att det är många som undrar detta. Jag kan lätt ställa upp på att skicka bilden till er också (när ni inte är beredda), så ni förstår vilken jävla kränkning det är.

 

Sen finns det dessa två härliga;

 
 
 
 
Jag vet inte riktigt var det gick snett för att de inte alls tänkte längre än vad näsan räckte. Snubbe nr 2 har dessutom fortsatt skriva fastän jag tydligt och bestämt sa att vår kontakt avslutas här och nu. Han försöker få det till att jag överreagerar och att han inte alls kunde förutse att jag ens skulle reagera.

Fick frågan var jag hittar dessa snubbar. Snubbe 1 och snubbe 2 är två helt vanliga killar från Skellefteå. Det här handlar inte om läskiga gubbar som smyger runt i gränder. Det är helt vanliga killar. Det kan vara vem som helst. Kom ihåg det.

 

_____

Alltså jag har ju även fått sjukt mycket pepp och uppbackning i detta. Men även en hel del passivitet. Vet inte riktigt hur ska tolka passiviteten dock.

Jag har inte bara fått pepp och uppbackning utan helt OTROLIGT fina kommentarer. Ingen nämnd och ingen glömd. (Okej, Liza utsåg mig tills årets kvinna 2017. Det kan jag ju inte strunta i att nämna?!)

 

Jag hade hoppats på att vara mer förbannad när jag skrev texterna kring hela den här händelsen. Men livet, och framförallt tentor, kom emellan och jag prioriterade att plugga på dem. När helgen kom och jag hade tid att skriva så var ilskan inte alls lika påtaglig.

 

 
 
Kommentera inlägget här: